.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
یران چند تکه ؛ رویایی که هرگز تعبیر نشد
شهر‌های کردستان که در زمان دفاع مقدس حدود ۲۶ بار هدف حملات وحشیانه رژیم بعث قرار گرفته بود حدود ۲۶ هزار شهید نیز نثار اسلام و انقلاب کرد.(ادامه)
محسن رضایی ضمن حضور به بررسی مساله تحریم‌های آمریکا علیه ایران، فشارهای گوناگون سیاسی و اقتصادی ترامپ بر ایران و آینده برجام ومناسبات ایران و آمریکا پرداخت.
ما همیشه برای دفاع، دستمان روی ماشه است/ عربستان شبح ما را در یمن می بیند
محسن رضایی ضمن حضور به بررسی مساله تحریم‌های آمریکا علیه ایران، فشارهای گوناگون سیاسی و اقتصادی ترامپ بر ایران و آینده برجام ومناسبات ایران و آمریکا پرداخت. (ادامه)
 در اقتصاد مقاومتی آن چیزی که مورد انتظار است، یک کار جهشی است. ببینید، دستگاه و دولت، خب یک کارهای متعارفی دارد، کارهای معمولی‌ای دارد در زمینه‌های اقتصاد -در همه‌ی بخشهای مختلف این وزارتخانه‌های چندین‌گانه‌ی اقتصادی- که دارد انجام میگیرد؛ این کارها که خب باید انجام بگیرد؛ [امّا] از جمله‌ی چیزهایی که در اقتصاد مقاومتی مورد نظر است، یک کار فوق‌العاده است، یک کار جهشی است. همه‌ی ظرفیّتهای کشور پای کار آورده بشود/ در اقتصاد مقاومتی آن چیزی که مورد انتظار است، یک کار جهشی است(خبر)
در اقتصاد مقاومتی آن چیزی که مورد انتظار است، یک کار جهشی است. ببینید، دستگاه و دولت، خب یک کارهای متعارفی دارد، کارهای معمولی‌ای دارد در زمینه‌های اقتصاد -در همه‌ی بخشهای مختلف این وزارتخانه‌های چندین‌گانه‌ی اقتصادی- که دارد انجام میگیرد؛ این کارها که خب باید انجام بگیرد؛ [امّا] از جمله‌ی چیزهایی که در اقتصاد مقاومتی مورد نظر است، یک کار فوق‌العاده است، یک کار جهشی است.(ادامه)
رییس جمهور، همدلی و همراهی بیش از پیش همه قوا برای رفع مشکلات مردم را ضروری خواند و با استناد به آمارهای رسمی از روند توسعه و پیشرفت کشور به رغم همه تلاش های دشمنان، تصریح کرد: شرایط اقتصادی ما از شرایط متوسط دنیا بهتر است اما این بدان معنا نیست که همه مشکلات حل شده است، برخی مشکلات هنوز هست اما باید با وحدت و همدلی و دست در دست یکدیگر ، برای رفع آنها تلاش کنیم.

تازه ترین واکنش رییس جمهور به اعتراضات: باید صدای انتقاد و اعتراض را شنید / مشکلات هست مملکت گل و بلبل نیست/ باید دنبال راه‌ حل مشکلات باشیم(خبر)
رییس جمهور، همدلی و همراهی بیش از پیش همه قوا برای رفع مشکلات مردم را ضروری خواند و با استناد به آمارهای رسمی از روند توسعه و پیشرفت کشور به رغم همه تلاش های دشمنان، تصریح کرد: شرایط اقتصادی ما از شرایط متوسط دنیا بهتر است اما این بدان معنا نیست که همه مشکلات حل شده است، برخی مشکلات هنوز هست اما باید با وحدت و همدلی و دست در دست یکدیگر ، برای رفع آنها تلاش کنیم. (ادامه)
امروز سفارت اسرائیل در خیابان کاخ توسط مردم تسخیر و به مردم فلسطین هدیه شد. بر سردر نمای ساختمان سفارت بر روی یک تخته چوب نام دفتر آزادی بخش فلسطین نوشته شده و روی یک پارچه سفید نیز شعار « مرگ بر بختیار» دیده می شود .
در23 بهمن 1357 چه گذشت؟
امروز سفارت اسرائیل در خیابان کاخ توسط مردم تسخیر و به مردم فلسطین هدیه شد. بر سردر نمای ساختمان سفارت بر روی یک تخته چوب نام دفتر آزادی بخش فلسطین نوشته شده و روی یک پارچه سفید نیز شعار « مرگ بر بختیار» دیده می شود . (ادامه)
تصاویر/جنگ با سوریه چه کرد؟
پنج سال از شروع جنگ داخلی در سوریه گذشت؛ جنگی که تاکنون سبب مرگ بیش از ۲۶۰ هزار تن، مجروح و مصدوم شدن صدها هزار تن دیگر، فرار میلیونها تن از سوریه و بروز بحران و تنش در بخش بزرگی از خاورمیانه شده است. (ادامه)
اوضاع نشان می دهد که عربستان به سمت درگیری با ایران پیش می رود
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام عصر روز جمعه در دومین روز سفر خود به استان خوزستان در یادواره شهدای باغملک حضور یافت و در جمع مردم ضمن انتقاد شدید از سیاستهای آل سعود گفت: شما به سمت ماجراجویی و درگیری می‌روید.(ادامه)
شمال نیوز: دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام عصر روز جمعه در دومین روز سفر خود به استان خوزستان در یادواره شهدای باغملک حضور یافت و در جمع مردم ضمن انتقاد شدید از سیاستهای آل سعود گفت: شما به سمت ماجراجویی و درگیری می‌روید.

شما کی هستید که می‌خواهید درگیر شوید؟ / راه صدام حسین را دنبال نکنید(خبر)
شمال نیوز: دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام عصر روز جمعه در دومین روز سفر خود به استان خوزستان در یادواره شهدای باغملک حضور یافت و در جمع مردم ضمن انتقاد شدید از سیاستهای آل سعود گفت: شما به سمت ماجراجویی و درگیری می‌روید. (ادامه)
وزیر دادگستری:جنایت آل سعود غیر قابل گذشت است
وزیر دادگستری گفت: با توجه به فرمایشات و تذکرات دائمی مقام معظم رهبری درباره نفوذ دشمن، حرکت اخیر علیه سفارت کشور عربستان سعودی می تواند توسط عوامل نفوذی طراحی و پشتیبانی شده باشد.(ادامه)
ناطق نوری در پاسخ به سوالی درباره تصمیم گیری در خصوص رفع حصر گفت: تصمیم گیری در خصوص مسئله حصر و رفع آن تنها در حوزه اختیارات مقامات عالی نظام است و بر حسب منافع ملی و خط قرمزها تعیین می‌گردد؛ بنابراین نه آقای روحانی و نه هیچ کس دیگری توانایی ورود و تصمیم گیری در خصوص این موضوع را ندارند.
دولت از جوانان استفاده نمی کند/ روحانی توانایی ورود به موضوع رفع حصر را ندارد/ به معتدل‌ها گفته‌ام از انتخابات غافل هستید
ناطق نوری در پاسخ به سوالی درباره تصمیم گیری در خصوص رفع حصر گفت: تصمیم گیری در خصوص مسئله حصر و رفع آن تنها در حوزه اختیارات مقامات عالی نظام است و بر حسب منافع ملی و خط قرمزها تعیین می‌گردد؛ بنابراین نه آقای روحانی و نه هیچ کس دیگری توانایی ورود و تصمیم گیری در خصوص این موضوع را ندارند. (ادامه)
شمال نیوز: دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با تاکید بر اینکه هیچ بحثی میان مسئولان کشور برای ورود رسمی به جنگ سوریه نشده است، گفت: کمک‌های ایران به کشورهای منطقه، انسانی و مستشاری است.
ممنوعیت دخالت قوای سه‌گانه در انتخابات/ حذف بند استانی شدن انتخابات مجلس از سیاست های کلی(خبر)
شمال نیوز: دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با تاکید بر اینکه هیچ بحثی میان مسئولان کشور برای ورود رسمی به جنگ سوریه نشده است، گفت: کمک‌های ایران به کشورهای منطقه، انسانی و مستشاری است. (ادامه)
رضایی: هزینه انتخابات شفاف شود
(ادامه)
مصطفی داننده حمله کنندگان به مطهری انقلابی‌ترند یا شهید بهشتی؟(يادداشت)
مصطفی داننده(ادامه)
عکس‌هایی از تروریست‌های داعش موجود است که در آن این افراد از سیستم پدافندهوایی «اف ان ۶» استفاده می‌کند. این سیستم پدافندهوایی قابل حمل بوده و ساخت کشور چین است. موشکهای چینی در دست داعش+عکس
عکس‌هایی از تروریست‌های داعش موجود است که در آن این افراد از سیستم پدافندهوایی «اف ان ۶» استفاده می‌کند. این سیستم پدافندهوایی قابل حمل بوده و ساخت کشور چین است.(ادامه)
شمال نیوز: نمی‌خواهم وارد مصادیق شوم در آن پیامک‌های ناجوانمردانه من را متهم می‌کردند به ضدیت با ولایت فقیه که من می‌گفتم کجای این مطلب من ضدیت با ولایت فقیه است. گفتم کشور باید فقهی اداره شود، گفتم رهبر باید پاسخگو باشد. این‌ها صحبت‌های امام(ره) و حتی مقام معظم رهبری است ایده حجاریان فاشیستی بود/ تحقق پیش‌بینی‌ درباره احمدی‌نژاد/ مستقل بوده‌ام و مستقل می‌مانم
شمال نیوز: نمی‌خواهم وارد مصادیق شوم در آن پیامک‌های ناجوانمردانه من را متهم می‌کردند به ضدیت با ولایت فقیه که من می‌گفتم کجای این مطلب من ضدیت با ولایت فقیه است. گفتم کشور باید فقهی اداره شود، گفتم رهبر باید پاسخگو باشد. این‌ها صحبت‌های امام(ره) و حتی مقام معظم رهبری است(ادامه)
عبدالحسین روح‌االامینی داعش فرزند نامشروع غرب (يادداشت)
عبدالحسین روح‌االامینی(ادامه)
بازی شطرنج اصلاح‌طلبان با هاشمی
(ادامه)
به دولت ائتلافی نیاز داریم نه دولت وحدت ملی
(ادامه)
مهمترین عناوین روزنامه های صبح امروز
(ادامه)
شروط مخالفین حکومت سوریه برای آزادی گروگان‌های ایرانی
(ادامه)
پیام انفجار روز گذشته دمشق چه بود؟
(ادامه)
مهمترین خبرهای جهان از شب گذشته تا کنون
(ادامه)
مهمترین خبرهای جهان از شب گذشته تا کنون
(ادامه)
متن کامل اظهارات اردوغان در گفتگوی خبری
(ادامه)
جزییات جلسه شورای امنیت درباره سوریه
(ادامه)
مهمترین خبرهای جهان از شب گذشته تا کنون
(ادامه)
مهمترین خبرهای جهان از شب گذشته تا کنون
(ادامه)
مهمترین خبرهای جهان از شب گذشته تا کنون
(ادامه)
مهمترین خبرهای جهان از شب گذشته تا کنون
(ادامه)
مهمترین عناوین روزنامه های صبح امروز کشور
(ادامه)
1

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.116 seconds.